درز یک عکس و مشخصات احتمالی انویدیا تگرا تب P1640

درز یک عکس و مشخصات احتمالی انویدیا تگرا تب P1640
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

درز یک عکس و مشخصات احتمالی انویدیا تگرا تب P1640
 
علیرضا برادران
سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۴:۰۰
پیشتر باخبر شدید که انویدیا پس از روی گردانی تولید کنندگان مطرح از پردازنده های سری تگرا، تصمیم گرفته خودش آستین بال بزند و دست به کار ساخت یک تبلت شود. آن طور که گفته می شود این تبلت در نمایشگاه IFA برلین که چیزی هم تا برگزاری آن نمانده معرفی خواهد شد.
 
حالا خبری از کمیسیون ارتباطات ملی تایوان (NCC) به بیرون درز کرده که علاوه بر یک تصویر نه چندان باکیفیت از تگرا تب، کمی هم در باب مشخصات آن روشنگری می کند. همان گونه که در پایین می بینید به جز پشتِ تبلت که در این خبر از آن به P1640 یاد شده، تصویری از جلوی دستگاه نیز دیده می شود.
ظاهراً P1640، تبلتی جمع و جور و ۷ اینچی ست با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ که از موتور ۱.۸ گیگاهرتزی انویدیا تگرا ۴ بهره می برد. موارد دیگری هم مشخص شده که از این قرارند: وای-فای، بلوتوث، پورت میکرو HDMI و USB، به همراه یک دوربین عقبِ ۵ مگاپیکسلی.
 
البته اشاره ای هم به یک دوربین رو به جلو شده که از مشخصات آن بی اطلاعیم. همچنین انتظار داریم انویدیا تگرا تب P1640 را با لباس اندروید ۴.۲.۲ جیلی بیلی ببینیم. صحبت هایی هم از قلم استایلوس برای تگرا تب شنیده ایم که فعلاً منبعی بود و نبود آن را تایید نکرده. اگر خبر زمان معرفی این تبلت درست باشد قاعدتاً نباید خیلی تا دیدار آن فاصله داشته باشیم. فکر می کنید این روش جدید انویدیا در تولید محصول برای مصرف کننده نهایی، مثمر ثمر واقع می شود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر